loading...
کینگز دانلود | kings-download.ir
پذیرش نویسنده


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 478 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

نرم افزار Instagram برنامه ای بسیار محبوب و قدرتمند که پس از انتشار آن محبوبیت خاصی در سرتاسر جهان پیدا کرده است . این نرم افزار برای انواع سیستم های موبایل منتشره شده است که ما برای کاربران در این پست نسخه اندروید را آماده کرده ایم . نرم افزار Instagram یک شبکه اجتماعی است که کاربران آن می توانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند . برنامه اندرویدی این شبکه بین 100,000,000 تا 500,000,000 بار نصب شده که نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد . توسط نرم افزار Instagram می توانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید . همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید . نرم افزار اینستاگرام بیش از 130 میلیون در جهان برای پلتفرم های مختلف دانلود شده است . کابران در این نرم افزار می توانند عکس های خود را در شبکه های اجتماعی دیگر مانند Twitter , Facebook , Flickr و Tumblr به اشتراک بگذارید ، از دیگر ویژگی های این نرم افزار روشن کردن Location برای قرار دادن عکس و فیلم است که نشان می دهد شما در چه موقعیت و مکانی عکس های خود را تهیه کرده اید . این برنامه از 10 ابزار برای ویرایش عکس ها و فیلم های شما پشتیبانی می کند .

Admin بازدید : 228 یکشنبه 1393/09/23 نظرات (1)

اپیلیکشن کینگز دانلود

نسخه آزمایشی

اپلیکشن رسمی پادشاهان دانلود است که با استفاده از آن می توان به راحتی و سرعت به سایت پادشاهان دانلود دسترسی یافت! در ضمن امکاناتی دیگر هم در این اپلیکشن وجود دارد مانند: قرآن - هواشناسی لطفا انتقال پیشنهادات خود در خصوص این اپیلیکشن ارزشمند به وب سایت ما در قسمت تماس باما به آدرس: http://kings-download.ir/contact نظرات و پیشنهادات خود را بیان فرمایید! با تشکر مدیریت

توجه:این نسخه آزمایشی است و اشکالاتی هم دارد!

برای دانلود به ادامه مطلب بروید!!

Admin بازدید : 407 پنجشنبه 1393/08/29 نظرات (2)

مجموعه Collection Games And Appz  یکی از بزرگترین و قویترین پک کامل آگوست ۲۰۱۳ می باشد که شامل جدیدترین و پر طرفدارترین بازی ها و نرم افزارهای سال می باشد، بازی های این پک گلچینی کامل از بازی های پر گرافیک و پر بازدید بوده و برای تمامی بازیکن های سیستم اندروید محبوب می باشد و همچنین نرم افزارهای این پک بر گرفته از تمامی نرم افزارهای کاربردی و پیشرفته است، این پک بصورت یک آرشیو کامل برای شما کاربر گرامی تهیه شده است و تنوع بسیار زیادی در برنامه ها و بازی های خود داردو مناسب برای تمامی سیستم های اندروید می باشد، امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.(دانلود در ادامه مطلب)

ویژگی های این مجموعه :

- دارای انواع مختلف بازی های اندروید(ماجراجویی، اکشن، ترسناک، کودکانه، خنده دار، کارتونی)

- منتخب برنامه های کاربردی

- منتخب نرم افزارهای پیشرفته

- تنوع در بازی ها و برنامه ها

- کامل ترین پک ۲۰۱۳

 

Admin بازدید : 321 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)


 تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنچر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم!

در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا ۲۰۰ نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

Admin بازدید : 504 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید!

اپلیکیشن LINE در ۴۲ کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و ۱۰۱ میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است و با وجود فیلتر شدن مسنجرهایی همچون ویچت ؛ لاین می تواند گزینه ی مناسبی برای تمام کاربران باشید.

 

Admin بازدید : 307 چهارشنبه 1393/04/11 نظرات (0)

 دانلود Popcorn v Chees

برنامه راهنمای سینمای ایران برای اندروید

 

 

نرم افزار Popcorn v Chees یا همان پاپ کرن ، یکی از کاربردی ترین و جالبترین نرم افزار های فارسی منتشر شده برای علاقه مندان به دنیای فیلم و سینما در ایران میباشد . حتما شما هم به استان های مختلف کشور سفر کرده اید و یا به مناطقی غیر از محل سکونت خود رفته اید ، حال اگر عاشق فیلم دیدن و تماشای فیلم در سینما باشید ، مطمئنا پیدا کردن سینمای مناسب سخت خواهد بود . با استفاده از نرم افزار پاپ کرن میتوانید یک راهنمای جامع و آنلاین را در اسمارت فون و تبلت اندرویدی خود داشته باشید و همواره از آخرین اخبار و اطلاعات دنیای سینما باخبر شوید .

برنامه Popcorn کاملا به زبان فارسی عرضه شده است و دارای بخش های متنوعی از جمله اخبار سینمای ایران و جهان ، اخبار مربوط به فیلم های درحال اکران ، اطلاعات کامل سینماهای سراسر کشور شامل آدرس ، تلفن و فیلم های نمایش داده شده ، اطلاعات جشنواره های مختلف از جمله جشنواره ی فیلم فجر ، جدول فروش فیلم ها و .. میباشد که مطمئنا برای عاشقان دنیای فیلم و سینما مفید و کاربردی خواهد بود . شما میتوانید نرم افزار اطلاعات سینمایی پاپ کرن برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت نسیم دانلود دریافت

Admin بازدید : 741 سه شنبه 1393/04/10 نظرات (0)

 

   

بانک ملت در راستاى خدمت رسانى به مشتریان محترم اقدام به راه اندازى سامانه همراه بانک ملت نموده است . هدف این سامانه استفاده مشتریان از خدمات مرتبط باحساب هاى متمرکزبدون مراجعه به شعبه و یا اینترنت و تنها از طریق تلفن همراه و به وسیله ارسال پیامک مى باشد. این سیستم امكان انجام تراكنش های مالی و پرداخت وجه برای دریافت كالا یا خدمات را فراهم می كند.

تبلیغات

تعداد صفحات : 5

درباره ما
**خوش آمدید** پادشاهان دانلود از اسفند سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که پادشاهان دانلود مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد .ایمیل مدیریت: javadesfandyary@gmail.com شماره پیامک: 09378512196 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک (رایگان)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق با سایت ما آشنا شدید؟
    درصد رضایتمندی شما از پادشاهان دانلود؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    صحفه ی اجتماعی کلوب یا فیسبوک؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 475
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,734
  • بازدید ماه : 1,734
  • بازدید سال : 71,327
  • بازدید کلی : 636,949
  • کدهای اختصاصی

    تقویم شمسی

    پشتیبانی

    تبلیغات ویژه

     

    تبلیغات در کینگز دی ال

    کانال ما در آپارات

    هر گونه آموزش و ویدئو مربوط به سایت در این کانال قرار می گیرد.
    آدرس :http://www.aparat.com/kings_download

    اپیلیکشن اندروید پادشاهان دانلود