loading...
کینگز دانلود | kings-download.ir
پذیرش نویسنده


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 244 یکشنبه 1393/04/15 نظرات (0)

TuneUp Utilities نرم افزاری قدرتمندی است که شما را قادر میسازد تا عملکرد سیستم خود را بهبود دهید و بهینه سازی به نحو بهتری انجام شود و در حل مشکلات سیستم نیز یاری می رساند تا شما سیستمی عالی را در دست داشته باشید. این نرم افزار کمک می کند که هر دو کاربران رایانه یعنی مبتدیان و کارشناسان نیازهای خود راحت بر طرف کنند و کار با این نرم افزار راحت و بی خطر است. همه قابلیت های این نرم افزار در دست شماست و هر کدام را که در نظر دارید به راحتی می توانید فعال یا غیر فعال کنید. نرم افزار تغییرات لازم را در رجیستری و فایل های بوت به صورت خودکار ایجاد می کند و فقط مقداری به صورت خودکار رجیستری شما را تغییر می دهد و حرکتی را انجام نمی دهد که باعث مشکلات سیستم شود و بیشتر کارها در اختیار خودتان است.

Admin بازدید : 278 دوشنبه 1393/03/19 نظرات (0)

نرم افزار Advanced SystemCare یک ابزار کامل و حرفه ای برای مراقبت از سیستم است. این نرم افزار میتواند با بهینه سازی و رفع مشکلات ویندوز، کارایی سیستم شما را تا حد زیادی بالا ببرد. ضمن اینکه با ارائه راه کار های مفید، امنیت سیستم شما را نیز تضمین میکند.

 

انتشار 7 نسخه اصلی و ده ها نسخه آپدیت برای این نرم افزار، نشان دهنده اعتبار و محبوبیت آن در بین کاربران ویندوز است.

 

از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار میتوان به رفع مشکلات ویندوز، تنظیم اتوماتیک ویندوز برای افزایش کارایی، افزایش سرعت ویندوز و اینترنت، پاکسازی ویندوز، و تامین امنیت فایل ها اشاره کرد.

 

نسخه هفتم این نرم افزار به تازگی منتشر شده و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.

حسین شیرزادی بازدید : 255 یکشنبه 1393/02/21 نظرات (0)

 

 

 

یکی از مهم ترین دلایل کاهش سرعت شدن ویندوز، نامرتب بودن محل قرارگیری فایل ها در سطحهارد دیسک است. البته اشتباه نکنید! محل قرارگیری فیزیکی فایل ها در سطح هارد دیسک ربطی به آنچه شما در دسته بندی فولدرها در ویندوز میبینید ندارد.

 

وقتی فایلی در هارد دیسک ذخیره میشود، تعدادی از خانه های دیسک سخت را پر میکند. و فایل ها به همین ترتیب پشت سر هم در خانه های دیسک سخت قرار میگیرند. وقتی فایلی را پاک میکنید، خانه های حافظه مربوط به این فایل خالی میشوند. حالا اگر فایل جدیدی را کپی کنید، در این فضای خالی قرار میگیرد.

 

اما مشکل از جایی شروع میشود که فایل ها هم اندازه نیستند. به همین دلیل وقتی فایل جدیدی در محل فایل پاک شده ذخیره میشود و فضا کم میاورد به ناچار باقیمانده آن در محل خالی بعدی قرار میگیرد.

 

به دلیل اینکه هر روز فایل های مختلفی در سیستم اضافه و حذف میشوند، به مرور سطح هارد دیسک کاملا نامرتب و به هم ریخته میشود. و هر تکه از فایل ها در گوشه ای ذخیره شده است. به همین دلیل وقتی سیستم عامل میخواهد فایلی را بخواند، سرعت خواندن فایل بسیار کم خواهد شد. چون لنز هارد دیسک مجبور است فایل را از نقاط فیزیکی مختلف بخواند.

 

اما این مشکل هم چاره دارد. و چاره آن مرتب سازی (Defrag) هارد دیسک است. اگر روی آیکون یکی از درایو های هارد دیسک کلیک راست کنید و Properties را بزنید از قسمت Tools میتوانید به ابزار Defragment دسترسی داشته باشید. این ابزار میتواند سطح دیسک سخت را مرتب کند.

 

اما این ابزار بسیار ساده است. اگر میخواهید یک نرم افزار حرفه ای برای مرتب سازی هارد دیسکخود داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید.

 

نرم افزار O&O Defrag Professional یکی از محصولات کمپانی O&O بوده و کارش مرتب کردن هارد دیسک است. این نرم افزار فایل های تکه تکه شده را از نقاط مختلف دیسک سخت بر میدارد و آنها را به صورت مرتب و پشت سر هم ذخیره میکند. به این ترتیب وقتی سیستم عامل یا خودتان میخواهید به فایلی دسترسی پیدا کنید، این کار سریع تر انجام خواهد شد.

 

مرتب سازی هر درایو (بسته به میزان اطلاعات ذخیره شده در آن و همچنین درصد به هم ریختگی اطلاعات) بین 1 الی 30 دقیقه طول میکشد.

 

نسخه جدید نرم افزار O&O Defrag Professional به تازگی منتشر شده و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.

Admin بازدید : 301 یکشنبه 1393/01/17 نظرات (0)

تو جه !! توجه!!  نسخه 2009 برنامه tuneup 2009 به درخواست کاربران گذاشته شده و نسخه 2014 این نرم افزار به زودی در سایت قرار میگیرد....

 

یک بسته جامع نرم افزاری متشکل از ابزارهای کاربردی متعدد و مفید برای بهبود کارآیی ویندوز شماست. در نسخه جدید این نرم ‌افزار امکانات بسیار فوق ‌العاده‌ ای گنجانده شده که آن را نسبت به سایر برنامه‌ها برتر می‌سازد. در این نرم افزار ابزارهای متنوع و کاملی برای بهینه‌ سازی ویندوز تعبیه شده است ، که به طور مثال می توان به ابزار یکپارچه سازی هارد اشاره نمود که این عمل باعث افزایش کارآیی و سرعت در سیستم خواهد شد، یا به ابزارهای بازیابی اطلاعات ، تعمیر رجیستری ، تغییر ظاهر ویندوز ، حذف و مدیریت برنامه ها و ده ها برنامه مفید دیگر اشاره کرد.

امکانات نرم افزار TuneUp Utilites 2009 :
- قابلیت تعمیر و نگهداری از کامپیوتر شما تنها با یک کلیک.
- پاکسازی فایل های Temp ویندوز.
- یکپارچه سازی هوشمند با صفحه نمایش یکپارچه جدید.
- قابلیت غیرفعال کردن نرم افزارهای غیر ضروری به صورت کاملاً اتوماتیک.
- حالت جدید اقتصادی Tune Up.
- حالت بهینه سازی مداوم Live Optimization.
- آیکون در بخش Tray ویندوز که کنترل شما روی نرم افزار را افزایش می دهد.

- غیرفعال کردن برنامه های StartUp.
- افزایش سرعت در هنگام خاموش و روشن شدن کامپیوتر.
- یکپارچه ساز قدرتمند هارد دیسک.
- بهینه سازی راه ‌اندازی ویندوز، اینترنت و...

- تغییر چهره منحصر بفرد ویندوز.
- پاکسازی سریع و گسترده درایوهای هارد.
- پاکسازی موثر داده های زائد.
- پاکسازی و بهبود کاملاً خودکار رایانه شما.
- امداد مؤثر در رفع مشکلات استاندارد ویندوز.
- بهینه سازی گسترده رجیستری.
امکانات اضافه شده به نرم افزار در ورژن جدید TuneUp Utilites 2009 :
- پاک کننده فایل های اضافی بسیار قدرتمند.
- پاک کننده اطلاعات اضافی مرورگر.
- پاک کننده قدرتمند تر رجیستری در ورژن جدید.
- بستن نرم افزارهایی که باعث مصرف برق اضافی در سیستم می شوند.



Admin بازدید : 228 یکشنبه 1393/01/17 نظرات (0)

Deep Freeze Enterprise نرم افزاری تقریبا نام آشنا برای حفظ اطلاعات و تنظیمات کامپیوتر می باشد. اگر کامپیوترتان در معرض استفاده افراد زیادی قرار دارد ، باید بدانید که ممکن است فایل ها و تغییراتی توسط مهمانان ناخوانده روی کامپیوترتان ایجاد شود. از تغییرات ویندوز گرفته تا اضافه شدن نرم افزارها و ویروس های مختلف که اگر بخواهید این مشکلات را خودتان حل کنید ، واقعا راه سختی را در پیش دارید. اگر کامپیوترتان مصرف عمومی دارد و میخواهید آن ار از تغییرات دیگر کاربران حفظ کنید ، مسلما Deep Freeze Enterprise انتخاب خوبی است. (دانشجویان معمولا با چنین نرم افزاری به دلیل نصب بودن آن روی کامپیوترهای دانشگاه آشنا هستند) این نرم افزار میتواند با دریافت تنظیمات از جانب کاربر اصلی ، کامپیوتر را بعد از هر بار ریستارت شدن ، به آن تنظیمات برگرداند. برای مثال تنظیم می شود که تمامی تغییراتی که توسط کاربر guest انجام شده ، بعد از ریستارت به تنظیمات معمول برگردد. حال این تنظیمات میتواند حتی شامل فایل های ریخته و ایجاد شده و نرم افزارهای نصب شده و… نیز باشد. در واقع این نرم افزار به معنای واقعی کلمه کامپیوتر را منجمد میکند و همیشه عاری از میکروب نگه میدارد! قابلیت های جزئی تر را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید. قابلیت های کلیدی نرم افزار : – قفل و محافظت از نرم افزار توسط قفل در مقابل کاربران دیگر – جلوگیری از حذف یا تغییر در نرم افزار در حالت بوت و safe mode – تنظیم دسترسی و پارامترهای مختلف برای هر کاربر – امکان مخفی کردن نرم افزار از گزینه های داخل try icon برای امنیت بیشتر – بازگردان کامل کامپیوتر به حالت اولیه بعد از هربار ریستارت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز۸ – و…

 

deep freeze enter حفاظت از کامپیوتر در برابر تغییرات کاربران Deep Freeze Enterprise 7.72.220.4535


تبلیغات

درباره ما
**خوش آمدید** پادشاهان دانلود از اسفند سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که پادشاهان دانلود مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد .ایمیل مدیریت: javadesfandyary@gmail.com شماره پیامک: 09378512196 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک (رایگان)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق با سایت ما آشنا شدید؟
    درصد رضایتمندی شما از پادشاهان دانلود؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    صحفه ی اجتماعی کلوب یا فیسبوک؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 475
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,610
  • بازدید ماه : 1,610
  • بازدید سال : 71,203
  • بازدید کلی : 636,825
  • کدهای اختصاصی

    تقویم شمسی

    پشتیبانی

    تبلیغات ویژه

     

    تبلیغات در کینگز دی ال

    کانال ما در آپارات

    هر گونه آموزش و ویدئو مربوط به سایت در این کانال قرار می گیرد.
    آدرس :http://www.aparat.com/kings_download

    اپیلیکشن اندروید پادشاهان دانلود