loading...
کینگز دانلود | kings-download.ir
پذیرش نویسنده


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 255 یکشنبه 1393/04/15 نظرات (0)

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجرها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

Admin بازدید : 215 یکشنبه 1393/04/15 نظرات (0)

GetGo Download Manager ابزاری فوق العاده کامل و غنی از امکاناتی است که می تواند تمامی خواسته های کاربران را جوابگو باشد. این ابزار که نسخه جدید آن ۴ روز قبل ارائه گردید قابلیت های بیشماری دارد. اولین و مهم ترین خصوصیت این دانلود منیجر رایگان بودن آن است که دیگر به هیچ گونه کرک یا فایل جداگانه ای نیاز نداشته و پس از نصب هم به راحتی قابل استفاده خواهد بود. قابلیت های معمول که در اکثر نرم افزارهای مشابه هم وجود دارد در GetGo Download Manager هم گنجانده شده است. سازگاری با مرورگرهای رایج از جمله نسخه های مختلف IE و Mozilla Firefox ، سرعت بالا در دریافت فایل ها از طریق تکه تکه کردن فایل برای دریافت سریعتر ، امکان Pause زدن چند باره در طول دانلود یک فایل ، قابلیت زمان بندی دانلود ها و چندین و چند قابلیت دیگر که معمول با کمی تغییرات در اکثر نرم افزارها قابل مشاهده خواهند بود.

Admin بازدید : 310 شنبه 1393/02/27 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Premium: – سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر – افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد – تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود – دارای قابلیت Pause & Resume – توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود – امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است – امکان نمایش محتویات فایل های زیپ – توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده – دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

Admin بازدید : 491 شنبه 1393/02/27 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

Admin بازدید : 371 جمعه 1393/02/26 نظرات (0)

Internet-Download-Manager-6.16-Build-1-Final-Retail

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجرها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

تبلیغات

درباره ما
**خوش آمدید** پادشاهان دانلود از اسفند سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که پادشاهان دانلود مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد .ایمیل مدیریت: javadesfandyary@gmail.com شماره پیامک: 09378512196 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک (رایگان)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق با سایت ما آشنا شدید؟
    درصد رضایتمندی شما از پادشاهان دانلود؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    صحفه ی اجتماعی کلوب یا فیسبوک؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 475
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,609
  • بازدید ماه : 1,609
  • بازدید سال : 71,202
  • بازدید کلی : 636,824
  • کدهای اختصاصی

    تقویم شمسی

    پشتیبانی

    تبلیغات ویژه

     

    تبلیغات در کینگز دی ال

    کانال ما در آپارات

    هر گونه آموزش و ویدئو مربوط به سایت در این کانال قرار می گیرد.
    آدرس :http://www.aparat.com/kings_download

    اپیلیکشن اندروید پادشاهان دانلود