loading...
کینگز دانلود | kings-download.ir
پذیرش نویسنده


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 667 یکشنبه 1394/01/09 نظرات (0)

نرم افزار Microsoft Word 2014 For iPad ورد ۲۰۱۴ به شما کمک می کند تا تمامی اسناد و مدارک مورد نظر خود را به راحتی ویرایش کنید. همچنین می توانید به وسیله این نرم افزار برای خود اسناد جدید تا ۳۶۵ صفحه و تا حجم ۲۰ گیگابایت نوشته و ذخیره کنید. نرم افزار مایکروسافت ورد از از تصاویر، جدول ها، نمودارها، زیرنویس، معادلات، قالب ها، اشکال و دیگر فرمت ها پشتیبانی می کند و شما می توانید همانند مایکروسافت ورد کامپیوتر و مک و با همان ویژگی ها از آن استفاده کنید نرم افزار مایکروسافت ورد ۲۰۱۴ قابل استفاده در تمامی دیوایس های آیپد بوده و از iOS 7.0 به بالا پشتیبانی می کند، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

Admin بازدید : 217 شنبه 1393/03/17 نظرات (0)

Faktor نرم افزاری برای ساخت انواع فاکتور و چاپ و نگهداری آن می باشد. از این نرم افزار می توانید در انواع کارهای مختلف استفاده کنید. این نرم افزار از هر دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوز پشتیبانی می کند و دارای رابط کاربری بسیار آسانی می باشد.

Admin بازدید : 281 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

Readiris نام یک نرم افزار هوشمند می باشد که به این گروه از نرم افزارها OCR گفته می شود و از فنوری هوش مصنوعی بهره می برد. این نرم افزار قابلیت تشخیص و خواندن متون از رو تصاویر را دارا می باشد. به عنوان مثال شما دارای یک عکس از یک فایل متنی می باشید و قصد دارید تا متن موجود در عکس را بر روی یک سند متنی ذخیره کنید. در گذشته تنها راه برای رفع این نیاز تایپ نمودن متن از روی عکس بود. اما امروزه با وجود چنین نرم افزارهایی دیگر نیاز به این امر نیست. برنامه به صورت خودکار متن را از روی عکس تشخیص داده و آن را در یک سند متنی به کاربر ارائه می کند. از ویژگی های برتر این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به دقت بالا و ابزارهای موجود در آن اشاره نمود. در این نرم افزار می توان ابزارهای تشخیص نوع و زبان متن ، شناسایی فرمت متن ( عنوان ، پاورقی ، پاراگراف بندی و … ) و دیگر ابزارها اشاره نمود. این نرم افزار توانایی تشخیص متون چندین زبان مختلف را دارا می باشد. حال به وسیله این نرم افزار شما می توانید سندهای کاغذی خود را به وسیله اسکنر به سندهای متنی کامپیوتری با قابلیت ویرایش تبدیل نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت I.R.I.S. s.a می باشد.

Admin بازدید : 278 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

ActiveBarcode نرم افزاری مستقل جهت ساخت بیت مپ ها (JPG ،BMP و PNG) و گرافیک متا از بارکدها می باشد. ذخیره عکس ها و انتقال آنها داخل اسناد با استفاده از کلیپ بورد ویندوز می باشد. این نرم افزار قادر است در چند دقیقه مشخصات کالای شما را گرفته و یک بارکد معتبر و بین المللی به شما تحویل دهد. تنها کافی است کاراکتر مورد نظر را انتخاب و تایپ کنید، بارکد ایجاد خواهد شد.

Admin بازدید : 336 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

Office Product Key Finder نرم افزاری کاربردی و مناسب برای پیدا کردن کرک و سریال محصولات مایکروسافت به خصوص مجموعه نرم افزاری آفیس می باشد ، این نرم افزار با جستجوی هوشمند در سایت هایی که کرک و سریال های نرم افزارها را قرار می دهند ، توانایی پیدا کردن سریال معتبر برای محصولات Office را دارد و در طی چند دقیقه شما می توانید بدون آنکه ساعت ها در اینترنت به دنبال یک سریال باشید ، چندین سریال محصول مورد نظر خود را از این نرم افزار دریافت نمایید. این نرم افزار همچنین از نمامی نسخه های مختلف آفیس پشتیبانی کرده و کار با آن بسیار ساده و راحت می باشد.

Admin بازدید : 234 شنبه 1393/02/20 نظرات (0)

Microsoft Office 2010 Pro Plus تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید. تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

 

microsoft%20office%202010 دانلود آفیس 2010 آپدیت شده تا تاریخ فوریه ۲۰۱۴ – Microsoft Office Professional Plus 2010 February 2014

Admin بازدید : 249 شنبه 1393/02/20 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین آپدیت ها تا تاریخ فوریه ۲۰۱۴|

 

تبلیغات

درباره ما
**خوش آمدید** پادشاهان دانلود از اسفند سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که پادشاهان دانلود مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد .ایمیل مدیریت: javadesfandyary@gmail.com شماره پیامک: 09378512196 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک (رایگان)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق با سایت ما آشنا شدید؟
    درصد رضایتمندی شما از پادشاهان دانلود؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    صحفه ی اجتماعی کلوب یا فیسبوک؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 475
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,657
  • بازدید ماه : 1,657
  • بازدید سال : 71,250
  • بازدید کلی : 636,872
  • کدهای اختصاصی

    تقویم شمسی

    پشتیبانی

    تبلیغات ویژه

     

    تبلیغات در کینگز دی ال

    کانال ما در آپارات

    هر گونه آموزش و ویدئو مربوط به سایت در این کانال قرار می گیرد.
    آدرس :http://www.aparat.com/kings_download

    اپیلیکشن اندروید پادشاهان دانلود