loading...
کینگز دانلود | kings-download.ir
پذیرش نویسنده


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 259 یکشنبه 1393/03/25 نظرات (0)

Norton Internet security آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec  اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها  وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته  نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .

Admin بازدید : 232 سه شنبه 1393/03/20 نظرات (0)

نرم افزاری است که با عملکرد دیواره آتش برای محافظت از سیستم طراحی شده است. پس از نصب این نرم افزار حتی متوجه این برنامه نخواهید شد اما امنیت بالایی را برای سیستم شما فراهم می نماید. تمامی فایل های مخرب در اینترنت و مرورگر های اینترنتی ، فلش دیسک ، ایمیل ، مسنجرها و … به طور خودکار با این فایروال کنترل می شوند. باید توجه داشت که جلوگیری از نفوذ نرم افزار های مخرب و هکر ها یکی از مهمترین عامل های جلوگیری از حفظ اطلاعات در کامپیوتر ها می باشد. دیوارآتش DefenseWall نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد که هرچه بهتر از حریم خصوصی خود هنگامی که آنتی ویروس شما با شکست مواجه شده محافظت نمایید. فایروال DefenseWall ساده ترین راه برای حفاظت از شما در مقابل نرم افزار های مخرب (جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، کی لاگر ها، و … ) می باشد تا شما بتوانید براحتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید.

Admin بازدید : 255 جمعه 1393/02/26 نظرات (0)

آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security نسخه ۳ و ۴ و ۵  تا تاریخ ۸ بهمن ۹۰ را هم اکنون میتوانید از سایت دانلود" target="_blank">پادشاهان دانلود دریافت نمایید..

Admin بازدید : 315 دوشنبه 1393/02/22 نظرات (0)

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

حسین شیرزادی بازدید : 335 یکشنبه 1393/02/21 نظرات (0)

 

 

نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET ، یعنی ESET Smart Security منتشر شد!

 

پکیج کامل نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، در واقع شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

 

به همین دلیل کاربرانی که فقط مایل به نصب آنتی ویروس هستند، میتوانند از nod 32 استفاده کنند.

 

اما اگر میخواهید آنتی ویروس، فایروال، آنتی اسپم، و مجموعه ابزارهای امنیت اینترنت را با هم داشته باشید، نسخه ای که در همین مطلب ارائه شده است را دانلود و نصب نمایید.

 

سطح امنیت برخی از آنتی ویروس ها و فایروال های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد. به همین دلیل هم تیم پشتیبانی سرزمین دانلود همیشه با معرفی آنتی ویروس و فایروال های رایگان و ارائه لینک دانلود آنها، کاربران را به استفاده از نرم افزارهای Free تشویق میکند. اما به خاطر سابقه و شهرت نرم افزارهای معروف، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های معروف تر استفاده کنند.

 

در هر صورت برای این دسته از کاربران، در این مطلب جدیدترین نسخه از نرم افزار امنیتی ESET را تهیه کرده ایم. که شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

 

در نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.

حسین شیرزادی بازدید : 377 یکشنبه 1393/02/21 نظرات (0)

 

 

 

نرم افزار SpyHunter یک شکارچی واقعی است! این نرم افزار میتواند برنامه های جاسوسی را در ویندوز شما شناسایی و شکار کند.

 

برنامه های جاسوسی بر خلاف ویروس ها، فایل های شما را آلوده نمیکنند. بلکه اطلاعات مهم شما را میدزدند. اطلاعاتی مثل سوابق گشت و گذار شما در اینترنت، شناسه و پسورد شما در سایت های مختلف، شماره حساب های بانکی، و ... از جمله مهم ترین اهداف برنامه های جاسوسی هستند.

 

بیشتر آنتی ویروس های معروف دارای قابلیت شناسایی برنامه های جاسوسی هستند. اما نرم افزارSpyHunter به صورت اختصاصی برای شناسایی هرگونه فعالیت جاسوسی در سیستم شما طراحی شده است. این نرم افزار میتواند سیستم شما را اسکن کرده و هر گونه کد جاسوسی را شناسایی و حذف کند.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار این است که در هنگام گشت و گذار اینترنتی نیز از اطلاعات شما در برابر سایت های آلوده محافظت میکند.

Admin بازدید : 273 شنبه 1393/02/20 نظرات (0)

نرم افزار امنیتی حذف ویروس Autorun

Autorun Virus Remover v3.0

 

یکی از رایج ترین ویروس هایی که توسط حافظه های قابل حمل مانند CoolDisk ها و هارد های اکسترنال، و حتی سی دی ها منتقل می شود، ویروس autorun.inf می باشد. در هنگام اتصال حافظه جانبی با دستگاه رایانه ویروس بدون اینکه شما حتی متوجه شوید، وارد سیستم می شود. علائم این ویروس باز نشدن Task Manager، باز نشدن Folder Options، مخفی (hidden) شدن فایل ها به صورت تصادفی، کند شدن سیستم و برخی دیگر از مشکلات می شوید. نرم افزاری که وطن دانلود برای شما قرار داده است، به شما کمک می کند که بدون مشکل، هر گونه حافظه جانبی را به سیستم وصل کنید، و نه تنها سیستم شما دچار مشکل نمی شود، بلکه ویروس از روی حافظه نیز حذف می شود.

قابلیت های این نرم افزار عبارتند از:
- قابليت اسكن تمامي درايوها و  حذف كامل ويروس اتوران
- قابليت اسكن كردن حافظه موقت و حذف كامل ويروس
- قابليت تشخيص انواع ويروس، تروجان، كرم هاي اينترنتي و ...
- قابليت مسدود كردن درايو يو اس بي براي جلوگيري از انتشار ويروس
- قابليت تشخيص برنامه هاي در حال اجرا در حافظه و حذف برنامه ويروسي
- قابليت راه اندازي دوباره Safe Mode و برطرف كردن مشكل اجرا نشدن آن
- قابليت برگرداندن گزينه Folder Options در صورت اينكه ويروس اين گزينه را غير فعال كرده باشد
- قابليت تعمير ريجيستري و بازسازي فايلهاي اجرايي كه توسط ويروس خراب شده باشد
- قابليت رفع مشكل اجرا نشدن Task Manager و برگرداندن به حالت اوليه
- قابليت برگرداندن مشكل مخفي سازي فايلهاي مخفي و سيستمي در ويندوز
- قابليت رفع مشكل باز نشدن درايوها و از بين بردن فايلهاي ويروسي
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

Admin بازدید : 260 شنبه 1393/02/20 نظرات (0)

http://vatandownload.com/image/img/84df3o7klq1mvfgr01t.jpg
 

همه روزه تهدیدهای و خطرات جدیدی در فضای وب منتشر می شوند که با توجه استفاده گسترده از اینترنت برای انجام امور مختلف مانند نقل و انتقالات فایلهای شخصی یا اداری و نیز انجام عبور بانکی و خرید اینترنتی ، نیاز به یک نرم افزار امنیتی همه جانبه که سیستم شما را در برابر انواع تهدیدهای وب مانند ویروس ها، تروجانها، بدافزارها، نرم افزارهای جاسوسی، روت کیت ها و غیره محافظت نمایند بیش از پیش احساس می شود. شرکت امنیتی پاندا یکی از تولیدکننده های مطرح و خوشنام نرم افزارهای آنتی ویروس و امنیتی می باشد و Panda Global Protection یکی از محصولات امنیتی قدرتمند این شرکت است که ایمنی همه جانبه و کامل را برای شما در کنار اطمینان از صحت و سلامت اطلاعات ذخیره شده برروی رایانه شما را فراهم می نماید. این نرم افزار ابزارهایی قدرتمند برای مقابله با تهدیدهایی همچون ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی، روت کیت ها، هکرها، کلاهبرداری های آنلاین، سرقت هویت و دیگر تهدیدهای اینترنتی به شما ارائه می نماید تا امنیت کامل سیستم و فایل های شما را فراهم نماید. موتور ضد اسپم نرم افزار جعبه نامه های شما را عاری از ایمیل های بی مصرف می نماید در حالی که ویژگی Parental Control یا همان کنترل والدین نرم افزار به شما اطمینان می دهند که فرزندان شما بگونه ای کاملا صحیح و ایمن از فضای مجازی وب استفاده می نمایند. همچنین می توانید از فایلهای مهم و با اهمیت خود مانند اسناد، موسیقی ها، عکس ها و غیره برروی یک سی دی یا دی وی دی یا بصورت آنلاین نسخه پشتیبان تهیه نمایید و آنها را در موارد فقدان ناگهانی و یا آسیب بازگردانی نمایید. Panda Global Protection راهکار محافظتی کامل وهمه جانبه ای می باشد که شما را قادر می سازد تا اطلاعات خود را ایمن نموده و آنها را از تهدیدهای خارجی ایمن ومصون نگاه دارید.

Panda Global Protection 2012 هم جدیدترین ورژن این انتی ویروس است که به تازگی منتشر شده است و دارای لیسنس سه ماهه است .

 

قابلیت های کلیدی بسته امنیتی Panda Global Protection 2012 :
- به روز رسانی سریع و به صورت روز به روز
- بیش از 12 نرم افزار مجزا برای برقراری امنیت
- استفاده از جدید ترین متد هاو تکنولوژی ها برای شناسایی فایل های مخرب
- محیطی ساده در عین کارآیی
- حالت Multilmedia/Gaming Mode ( جدید )
- مدیریت شبکه های خانگی به صورت پیشرفته ( جدید )
- امنیت بالا در وبگردی
- امکان دسترسی به صورت ریموت به آنتی ویروس ( جدید )
- سازگاری با سیستم های سخت افزاری نستا معمولی
- بهینه سازی سیستم رایانه ای
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

تبلیغات

تعداد صفحات : 2

درباره ما
**خوش آمدید** پادشاهان دانلود از اسفند سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که پادشاهان دانلود مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد .ایمیل مدیریت: javadesfandyary@gmail.com شماره پیامک: 09378512196 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک (رایگان)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق با سایت ما آشنا شدید؟
    درصد رضایتمندی شما از پادشاهان دانلود؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    صحفه ی اجتماعی کلوب یا فیسبوک؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 475
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,665
  • بازدید ماه : 1,665
  • بازدید سال : 71,258
  • بازدید کلی : 636,880
  • کدهای اختصاصی

    تقویم شمسی

    پشتیبانی

    تبلیغات ویژه

     

    تبلیغات در کینگز دی ال

    کانال ما در آپارات

    هر گونه آموزش و ویدئو مربوط به سایت در این کانال قرار می گیرد.
    آدرس :http://www.aparat.com/kings_download

    اپیلیکشن اندروید پادشاهان دانلود