loading...
کینگز دانلود | kings-download.ir
پذیرش نویسنده


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 401 جمعه 1393/12/29 نظرات (0)

مرورگر سریع و قدرتمند فایرفاکس برای گشت و گذار سریع در اینترنت حرفی را برای گفتن باقی نمی گذارد. با نگاهی سطحی به برنامه می توان فهمید که این مرورگر طراحی هوشنمدانه و روشن فکرانه ای را دارد. فایرفاکس مانند یک بسته نرم افزاری است که شامل بررسی املا، مرور خصوصی،مدیریت دانلود،مدیریت نشانک ها و … می شوند و فشرده شده در یک محیط کاربری است. بسیاری از کاربران شجهان به این باور رسیده اند که مرورگر فایرفاکس امن ترین مرورگر حال حاضر است و به همین دلیل که کاربران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

Admin بازدید : 433 یکشنبه 1393/04/15 نظرات (0)

Cyberfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی و ۳۲ بیتی طراحی شده است. Cyberfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی Cyberfox نصب کند.

Admin بازدید : 245 شنبه 1393/04/14 نظرات (0)

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.

Admin بازدید : 220 دوشنبه 1393/04/02 نظرات (0)

نرم افزار Adobe Flash Player یک نرم افزار با قابلیت بالا , با حجم سبک و بسیار کارآمد و قدرتمند است . این نرم افزار با تمامی مرورگر های وب سازگاری دارد و کافیست نسخه مربوط به مرورگرتان را انتخاب و دانلود و نصب کنید . از این نرم افزار در سیستم عامل های بزرگ , مرورگرها و تلفنهای همراه برای نمایش فایلهای تصویری با فرمت فلش استفاده می کنند . Adobe Flash Player تقریبا روی ۱.۳ میلیارد دستگاه از جمله کامپیوتر , لپ تاپ , تلفن همراه و تمام دستگاه هایی که به اینترنت وصل میشوند نصب شده است تا کارهای اینترنتی را آسان سازد . Adobe Flash Player از فرمت های XML , SWF, AMF و JSON پشتیبانی می کند . از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به رندر کردن سریع فایلهای گرافیکی ، و رمز گشایی ویدئویی MultiThread و پشتیبانی وب کم برای StageVideo نام برد . نسخه جدید این نرم افزار قادر خواهد بود فایلهای تصویری را با پهنای باند پایین به نمایش در بیاورد . این نرم افزار را میتوانید از سایت پادشاهان دانلود  دریافت نمایید.

Admin بازدید : 207 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

مرورگر Avant Browser یکی دیگر از مرورگر هایی است که بر پایه اینترنت اکسپلورر کار می کند. این نرم افزار دارای سرعت بالا، پایداری، محیط کاربر پسند و ویژگی چند پنجره در یک پنجره می باشد. این نرم افزار کاملاً رایگان می باشد و برای استفاده از آن هیچگونه محدودیتی وجود ندارد، به دور از هر گونه تبلیغ و یا نرم افزار های جاسوسی می باشد.

Admin بازدید : 654 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.

Admin بازدید : 198 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

Maxthon نام یکی از مرورگرهای مطرح و قدرتمند دنیای اینترنت می باشد که به کاربران خود ابزار و امکاناتی را می دهد تا برای وب گردی و مشاهده وب سایت های مورد نظر بهترین حالت را در اختیار داشته باشند. این مرورگر قدرتمند که تا کنون ۴۹۱ میلیون بار توسط کاربران در اینترنت دانلود شده است از ابزارهایی همچون ابزار پرکردن فرم ها به صورت خودکار ، Feed reader ، ابزار مدیریت علاقه مندی های حرفه ای برای مدیریت بر bookmark های شما ، ابزار تغییر پراکسی خودکار ، ابزار Screen Capture پیشرفته ، ابزار تعیین لینک فایل های تصویری که لینکشان در سورس مخفی شده است و … برخوردار می باشد. این مرورگر محصولی از شرکت Maxthon International می باشد.

Admin بازدید : 276 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.

تبلیغات

تعداد صفحات : 2

درباره ما
**خوش آمدید** پادشاهان دانلود از اسفند سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که پادشاهان دانلود مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد .ایمیل مدیریت: javadesfandyary@gmail.com شماره پیامک: 09378512196 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک (رایگان)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق با سایت ما آشنا شدید؟
    درصد رضایتمندی شما از پادشاهان دانلود؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    صحفه ی اجتماعی کلوب یا فیسبوک؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 475
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,674
  • بازدید ماه : 1,674
  • بازدید سال : 71,267
  • بازدید کلی : 636,889
  • کدهای اختصاصی

    تقویم شمسی

    پشتیبانی

    تبلیغات ویژه

     

    تبلیغات در کینگز دی ال

    کانال ما در آپارات

    هر گونه آموزش و ویدئو مربوط به سایت در این کانال قرار می گیرد.
    آدرس :http://www.aparat.com/kings_download

    اپیلیکشن اندروید پادشاهان دانلود