loading...
کینگز دانلود | kings-download.ir
پذیرش نویسنده


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 269 شنبه 1393/04/14 نظرات (0)

نرم افزار مهمان خدا بصورت جاوا برای گوشی های صفحه نمایش کوچک و بزرگ و متوسط که ویژه ماه مبارک رمضان می باشد که تقدیم به همه روزه داران عزیز می کنیم که می توانند به نصب و اجرا اطلاعات جامع و کاربردی دقیق وخوبی در مورد تغذیه و روزه و روزه داری و دعا ها و... بدست آورند..

 

Admin بازدید : 741 سه شنبه 1393/04/10 نظرات (0)

 

   

بانک ملت در راستاى خدمت رسانى به مشتریان محترم اقدام به راه اندازى سامانه همراه بانک ملت نموده است . هدف این سامانه استفاده مشتریان از خدمات مرتبط باحساب هاى متمرکزبدون مراجعه به شعبه و یا اینترنت و تنها از طریق تلفن همراه و به وسیله ارسال پیامک مى باشد. این سیستم امكان انجام تراكنش های مالی و پرداخت وجه برای دریافت كالا یا خدمات را فراهم می كند.

Admin بازدید : 296 سه شنبه 1393/04/10 نظرات (0)
  

توسط نرم افزار همراه بانک دی می توانید تمامی امور بانکی تان را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید. این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارا می باشد. با استفاده از خدمات همراه ‌بانك دي مشتريان اين بانك مي‌توانند با استفاده از گوشي تلفن همراه خود، به صورت شبانه‌روزي به اطلاعات حساب بانكي خويش دسترسي داشته و همچنين به انجام عملیات انتقال وجه به كارت يا حساب ديگري در بانك دي اقدام نمایند.

Admin بازدید : 247 شنبه 1393/03/17 نظرات (0)

(92/10/16) تغییرات:

به روز شدن نسخه های اندروید

از طریق برنامه معروف و رایگان نیم باز به صورت مجانی و از طریق Wi-Fi صحبت كنید، به دوستان خود در سراسر شبكه های اجتماعی از جمله اسكایپ، فیس بوك، ویندوز لایو مسنجر، یاهو مسنجر، ای او ال، مای اسپیس و... پیغام بفرستید. با Nimbuzz پول خود را برای ارسال اس ام اس و ام ام اس ذخیره كنید و از طریق آن بدون پرداخت هیچ شارژی به ارسال موزیك، فیلم و عكس به دوستان خود بپردازید.

 

Admin بازدید : 245 شنبه 1393/02/27 نظرات (0)

نرم افزار همراه بانک پاسارگاد برای سیستم عامل جاوا را برای شما کاربران محترم وب سایت دانلودها قرار داده ایم. توسط این نرم افزار می توانید تمامی امور بانکی تان را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید.این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارا می باشد.

Admin بازدید : 318 شنبه 1393/02/27 نظرات (0)

تقویم اسلامی باد صبا، نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز توسط موسسه فرهنگی موج همراه نور تولید گردیده است. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل آندروید را فراهم می سازد. در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال ، ادعیه ، آداب ، اوقات شرعی و … بصورت روزانه از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است. از دیگر امکانات آن می توان به مشاهده اوقات شرعی ۳۲۰ شهر ایران و هر نقطه جغرافیایی دیگر، ارائه وقایع روزانه ، چندین پوسته گرافیکی، تبدیل تاریخ و … اشاره داشت. گفتنی است تقویم باد صبا بدون محدودیت زمانی و به صورت رایگان برای کاربران قابل استفاده می باشد. این نرم افزار مخصوص گوشی های جاوا می باشد.

 

Admin بازدید : 273 دوشنبه 1393/02/22 نظرات (0)

با توجه به برگزاری نمایشگاه قرآن ، نرم افزاری توسط مرکز توسعه رسانه های دیجیتال برای راهنمای غرفه های این نمایشگاه پر فیض معنوی تهیه شده است . نرم افزاری که پیش روی شماست به شما کمک خواهد کرد به راحتی بتوانید مشخصات غرفه ها و همچنین موقعیت شرکت و یا موسسه مورد نظر در نمایشگاه قرآن بخش سالن های رسانه های دیجیتال را یافته و به لیست محصولات که در آن قیمت و تخفیف ویژه نمایشگاه آورده شده است دست یابید.

لازم به ذکر است یکی از قسمت های اصلی نرم افزار کتابخانه رمضان می باشد که در آن با توجه به ماه پر برکت رمضان دعاهایی همچون دعای جوشن کبیر ، دعای روزانه ماه رمضان و سحر در نرم افزار برای شما عزیزان تعبیه شده است.

این نرم افزار به دو صورت جاوا و اندروید برای کاربران تهیه شده است

 

ghoran 91 نرم افزار راهنمای نمایشگاه قرآن برای اندروید و جاوا

تبلیغات

تعداد صفحات : 2

درباره ما
**خوش آمدید** پادشاهان دانلود از اسفند سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که پادشاهان دانلود مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد .ایمیل مدیریت: javadesfandyary@gmail.com شماره پیامک: 09378512196 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک (رایگان)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق با سایت ما آشنا شدید؟
    درصد رضایتمندی شما از پادشاهان دانلود؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    صحفه ی اجتماعی کلوب یا فیسبوک؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 475
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,602
  • بازدید ماه : 1,602
  • بازدید سال : 71,195
  • بازدید کلی : 636,817
  • کدهای اختصاصی

    تقویم شمسی

    پشتیبانی

    تبلیغات ویژه

     

    تبلیغات در کینگز دی ال

    کانال ما در آپارات

    هر گونه آموزش و ویدئو مربوط به سایت در این کانال قرار می گیرد.
    آدرس :http://www.aparat.com/kings_download

    اپیلیکشن اندروید پادشاهان دانلود