loading...
کینگز دانلود | kings-download.ir
پذیرش نویسنده


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 666 یکشنبه 1394/01/09 نظرات (0)

نرم افزار Microsoft Word 2014 For iPad ورد ۲۰۱۴ به شما کمک می کند تا تمامی اسناد و مدارک مورد نظر خود را به راحتی ویرایش کنید. همچنین می توانید به وسیله این نرم افزار برای خود اسناد جدید تا ۳۶۵ صفحه و تا حجم ۲۰ گیگابایت نوشته و ذخیره کنید. نرم افزار مایکروسافت ورد از از تصاویر، جدول ها، نمودارها، زیرنویس، معادلات، قالب ها، اشکال و دیگر فرمت ها پشتیبانی می کند و شما می توانید همانند مایکروسافت ورد کامپیوتر و مک و با همان ویژگی ها از آن استفاده کنید نرم افزار مایکروسافت ورد ۲۰۱۴ قابل استفاده در تمامی دیوایس های آیپد بوده و از iOS 7.0 به بالا پشتیبانی می کند، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

Admin بازدید : 703 پنجشنبه 1393/12/14 نظرات (0)

 بازی به نسخه 7.1.1 آپدیت شد.

دانلود در ادامه مطلب

Admin بازدید : 897 جمعه 1393/09/21 نظرات (0)

c

Clash of Clans screenshot

 

Admin بازدید : 543 یکشنبه 1393/06/02 نظرات (0)

بازی Six Guns یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی مشهور و معروف Gameloft طراحی و ساخته شده و به تازگی برای سیستم عامل iOS منتشر شده است . در این بازی شما کنترل Buck Crosshaw را برعهده دارید کسی که شایسته نیست با تیر کشته شود . شما باید با استفاده از سلاح ها و تجهیزاتی که در بازی در اختیارتان قرار می گیرد در مقابل راهزن ها و گاوچران های وحشی از شهر حفاظت کرده و تمامی آنها را از بین ببرید . بازی دارای ۴۰ مرحله مختلف است و در هر ماموریت با دشمنان جدیدی روبرو خواهید شد به طوری که هرکدام به نوعی شما را به چالش خواهند کشید . بازی این اجازه را به شما می دهد تا به طور آزادانه در جهان آریزونا به جستجو و کاوش پرداخته و به کشف راز رمزهای بازی بپردازید . ۹ سلاح مختلف , ۱۸ اسب , امکان تغییر لباس و انتخاب انواع مهمات تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . شما می توانید جدیدترین نسخه این بازی را از سایت دانلود" target="_blank">پادشاهان دانلود تهیه کنید .

 

Admin بازدید : 507 شنبه 1393/06/01 نظرات (0)

بازی Overkill Mafia یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Craneballs Studios LLC طراحی و ساخته شده و به تازگی برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شده است . در این بازی شما کنترل یک گانگستر در شهر شیکاگو را برعهده دارید و باید با پشت سرگذاشتن ماموریت های مختلف خود را به یکی از گنگسترهای قدرتمند معرفی کنید . خیابان های شیکاگو و مردم آن از فردی باهوش , بی رحم و مصمم در کارهایش صحبت می کنند . این روزها دیگر شهر امن نیست و گروه های مختلفی برای به دست گرفتن بخش های مختلف شهر در حال آماده شدن هستند . وقت آن رسیده تا با تصرف بخشی از شهر , خود را به عنوان یکی از بهترین گنگسترهای شهر اعلام کنید . امپراطوری خود را در شهر شیکاگو برپا کرده و نام خود را به افسانه ای فراموش نشدنی تبدیل کنید . شما می توانید جدیدترین نسخه این بازی را از سایت دانلود" target="_blank">پادشاهان دانلود تهیه کنید .

Admin بازدید : 342 یکشنبه 1393/05/26 نظرات (0)

Ninja Chicken مرغ نینجا یک بازی ساده و در عین حال زیباست که به دلیل طرفدارن زیادی که این بازی دارد جزو بازی‌های برتر مارکت آندروید قرار گرفته است، در بازی شما باید به مرغی که دچار جنون شده و فکر میکند یک نینجا است کمک کنید تا ماموریت‌های مختلف را با موفقیت پشت سر گذاشته و به باقی مرغ‌ها ثابت کند که یک نینجای واقعیست، بازی دارای ۳۰ مرحله جذاب با گرافیک زیبا و فانتزی منحصر به فرد میباشد. بازی اندرویدی مرغ نینجا را هم اکنون می توانید در دانلود" target="_blank">پادشاهان دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 245 شنبه 1393/05/25 نظرات (0)

با شخصیت های محبوب تام و جری همراه شوید و از این بازی زیبا لذت ببرید.به Jerry کمک کنید که بتواند از تله هایی که Tom گذاشته است فرار کند و به پنیر هایش برسد.از قابلیت های این بازی می توان به گرافیک و گیم پلی خوب , کنترل ساده و داشن ۲۰ مرحله مختلف اشاره کرد که برای اجرای آن به اندروید ۴٫۲٫۲ و بالاتر نیاز دارید.

Admin بازدید : 851 شنبه 1393/04/14 نظرات (0)

بازی اندروید Clash of Lords 2 که آخرین نسخه ارائه شده آن تا به این لحظه است, یکی از زیباترین بازی های استراتژی آنلاین برای سیستم عامل اندروید است, گرافیک بالا در کنار سرعت کم اینترنت برای اتصال و بازی از ویژگی های اصلی بازی به حساب می آید, یک استراتژی فوق العاده دیگر که می توانید در سایت یک موبایل از دانلود آن لت ببرید.

در بازی Clash of Lords 2 شما باید تجهیزات نظامی خود را بسازید و آنها را بصورت استادانه طوری قرار دهید که در برابر حملات شکست ناپذیر باشید, اگر اهل بازی های استراتژی آنلاین باشید این بازی یکی از محبوب ترین بازی هایی است که تقریبا جدید است و یک میلیون کاربر در گوگل آن را نصب کرده اند.

تبلیغات

تعداد صفحات : 4

درباره ما
**خوش آمدید** پادشاهان دانلود از اسفند سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که پادشاهان دانلود مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد .ایمیل مدیریت: javadesfandyary@gmail.com شماره پیامک: 09378512196 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک (رایگان)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق با سایت ما آشنا شدید؟
    درصد رضایتمندی شما از پادشاهان دانلود؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    صحفه ی اجتماعی کلوب یا فیسبوک؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 475
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,607
  • بازدید ماه : 1,607
  • بازدید سال : 71,200
  • بازدید کلی : 636,822
  • کدهای اختصاصی

    تقویم شمسی

    پشتیبانی

    تبلیغات ویژه

     

    تبلیغات در کینگز دی ال

    کانال ما در آپارات

    هر گونه آموزش و ویدئو مربوط به سایت در این کانال قرار می گیرد.
    آدرس :http://www.aparat.com/kings_download

    اپیلیکشن اندروید پادشاهان دانلود