loading...
کینگز دانلود | kings-download.ir
پذیرش نویسنده


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1146 شنبه 1393/02/20 نظرات (6)

با سلام خدمت شما عزیزان

خواهشمندم از آدرس جدید وبلاگ وارید شوید.

آدرس جدید:

www.kings-download.ir

 

 

Admin بازدید : 1640 سه شنبه 1394/01/11 نظرات (1)

درود دوستان امروز هم یه موتور بازی ساز دیگه رو میزارم که دانلود کنید درباره این موتور باید گفت که با هاش میتونید فقط بازی اول شخص بسازید اما واقعا قدرتمند!

خودم باهاش کار کردم خیلی جالبه اصلا نیاز به برنامه نویسی ندارید همه چی به صورت ابجکت درموده و فقط شما باید اون ها رو به محیط و مدل ها نسبت بدین.

دانلود برای کاربران پادشاهان دانلود در ادامه مطلب

Admin بازدید : 667 یکشنبه 1394/01/09 نظرات (0)

نرم افزار Microsoft Word 2014 For iPad ورد ۲۰۱۴ به شما کمک می کند تا تمامی اسناد و مدارک مورد نظر خود را به راحتی ویرایش کنید. همچنین می توانید به وسیله این نرم افزار برای خود اسناد جدید تا ۳۶۵ صفحه و تا حجم ۲۰ گیگابایت نوشته و ذخیره کنید. نرم افزار مایکروسافت ورد از از تصاویر، جدول ها، نمودارها، زیرنویس، معادلات، قالب ها، اشکال و دیگر فرمت ها پشتیبانی می کند و شما می توانید همانند مایکروسافت ورد کامپیوتر و مک و با همان ویژگی ها از آن استفاده کنید نرم افزار مایکروسافت ورد ۲۰۱۴ قابل استفاده در تمامی دیوایس های آیپد بوده و از iOS 7.0 به بالا پشتیبانی می کند، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

Admin بازدید : 1116 یکشنبه 1394/01/09 نظرات (0)

BlueStacks – بلواستیک بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی برروی ویندوز است که با نصب آن برروی کامپیوتر شخصی خود می توانید سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و تمامی بازی ها و برنامه های اندرویدی را از طریق کامپیوتر اجرا کنید! شاید شما از کاربرانی باشید که مایلید برنامه ها و بازی هایی را که از سطح اینترنت دانلود می کنید را قبل از اینکه برروی موبایل خود نصب کنید ان را تست کرده و از بابت بدون مشکل بودن خیالتان راحت شود ما به شما نرم افزار عالی بلو استیک را پیشنهاد می دهیم که تا به امروز هزاران بار توسط کاربران پادشاهان دانلود درخواست داده شده بود و تصمیم گرفتیم نسخه ی کاملا آفلاین ان را خدمت شما معرفی نماییم!

Admin بازدید : 249 جمعه 1393/12/29 نظرات (0)

تاندربرد نرم افزاری حرفه ای برای کاربرانی است که به طور مداوم ایمیل خود را چک می کنند. البته به این معنی نیست که کاربران دیگر نمی توانند، در واقع این نرم افزار محیط کاربری ساده ای را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند با سرعت بیشتری ایمیل های خود را چک کنند. بسیاری از کاربران از سرعت لود پایین جیمیل ناراضی اند که با این نرم افزار به طور کلی مشکلاتشان حل می گردد. Thunderbird در واقع بسیار هوشمندانه عمل میکند و شما را از شر اسپم ها و هرزنامه ها راحت می کند.

Admin بازدید : 265 جمعه 1393/12/29 نظرات (0)

نرم افزار FileZilla از آن دسته نرم افزار هایی است که همه وب مسترها از آن استفاده می کنند . برنامه FileZilla برای کنترل و مدیریت محتوای FTP استفاده می شود . البته برای این کار برنامه های دیگری نیز وجود دارند که هیچ کدام به اندازه ی FileZilla خوب و قوی نیستند . شما می توانید حتی بدون استفاده از این نرم افزار محیط FTP خود را مدیریت کنید ولی برای این کار باید به سرور مورد به وسیله ی مرورگر متصل بشید و کارهای وقت گیرانه انجام دهید . FileZilla همه این کارهارا به راحتی انجام می دهد . شما می توانید فایلهای خود را اپلود یا دانلود کنید ، فایل های را مدیریت کنید ، فایل های را حذف کنید.

Admin بازدید : 358 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (1)


ScreenShot_TagMakers


TagMaker به معنی برچسب ساز می باشد و به وبمستر کمک میکند تا در کمترین زمان برچسب های مربوط به پست خود را تولید کند و از ان در پست خود استفاده کند.
همانطور که می دانید برچسب ها برای ایندکس پست و معرفی موضوع پست به موتور های جستجو بسیار مهم است و مهمترین مسئله در سئوسازی و بهینه سازی وبسایت می باشد پس پیشنهاد می شود حتما در مطالب خود از برچسب ها  بین ۵ تا ۱۵ عدد استفاده کنید اگر بیشتر از ۱۵ عدد باشد اسپم محسوب میشود.

برای دانلود به ادامه بروید

 

Admin بازدید : 282 پنجشنبه 1393/05/23 نظرات (0)

Everything را می‌توان به جرأت یکی از قدرتمند ترین ابزار جستجو در ویندوز معرفی کرد؛ این نرم افزار کوچک و سبک قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌ای دارد که آن را از تمام رقبای خود متمایز می‌کند. این برنامه فقط در چند ثانیه تمام فضای هارد را Index سازی کرده و آماده به کار است، به دلیل Index سازی پیشرفته و بانک اطلاعاتی وسیعی که دارد، سرعت جستجو را تا 19 الی 20 برابر سریع‌تر از جستوجو گر ویندوز افزایش می‌دهد.

تبلیغات

تعداد صفحات : 9

درباره ما
**خوش آمدید** پادشاهان دانلود از اسفند سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که پادشاهان دانلود مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد .ایمیل مدیریت: javadesfandyary@gmail.com شماره پیامک: 09378512196 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک (رایگان)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق با سایت ما آشنا شدید؟
    درصد رضایتمندی شما از پادشاهان دانلود؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    صحفه ی اجتماعی کلوب یا فیسبوک؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 475
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,693
  • بازدید ماه : 1,693
  • بازدید سال : 71,286
  • بازدید کلی : 636,908
  • کدهای اختصاصی

    تقویم شمسی

    پشتیبانی

    تبلیغات ویژه

     

    تبلیغات در کینگز دی ال

    کانال ما در آپارات

    هر گونه آموزش و ویدئو مربوط به سایت در این کانال قرار می گیرد.
    آدرس :http://www.aparat.com/kings_download

    اپیلیکشن اندروید پادشاهان دانلود